Elimizde olmayan nedir ? Elimizde olmayan, bizim
erişemediğimiz herşeydir.Sadece bununla sınırlı değil tabikide. Genelde
insanlar elinde olmayan şeylerin bedelini parasızlığa ve ya sağlıksal sorunlara
bağlar. Gelin biz bu olayı biraz daha soyut hale getirelim…
Doğru olanı yapmak
ve uygulamak sizce her zaman için elimizde mi ? Bence değil. Okumaya devam et. Bazı büyük kurum ve kuruluşlar zaman
zaman insanları bilinçli olarak yanlış olanı yapmaya zorluyor. Kim bu kurum ve
kuruluşlar? Niçin böyle bir uğraşın içinde olsunlar?
Sizlere yaşlı
amcalar gibi bunların hepsi Amerika’nın oyunu demeyeceğim ama insanları yanlış
yola sürüklemek isteyen bazı büyük güçlerin genel olarak iki temel hedefi
vardır. Bunlardan birincisi siyasi ve diplomatik üstünlük, ikincisi ise ticari
kazanç.
Mc Donalds ve Burger
King. İki dev firmanın işleyişini az çok hepiniz biliyorsunuzdur. Self servisle
çalışır ayrıca şu ‘’self’’ kelimesine ayar olmamak elde değil. Türkçenin içine
sıçmak için saçma sapan kelimeler türetiliyor bu günlerde ‘’selfie’’ gibi
mesela. Self servisle çalışan bu iki para avcısı firmanın en büyük özelliği kuş
kadar et ve minicik bir ekmekle insanların karnını şişirmek. Bakın şişirmek
dedim çünkü mangalda 2 kilo et yiyen bir toplum olarak kuş kadar etle nasıl
karnımızı şişiriyoruz, içinde hangi kimyasallar var gerisini siz düşünün. Bu
iki firma ticari kazancın amına koymakla beraber, aynı zamanda Türk kültürünü
dejenere etmeyi başarmış büyük kurum ve
kuruluşlar gibi Yahudi amcalarına hizmet etmektedirler. İşte bu da onlar için
siyasi kazanç demek oluyor. Film
şirketleri bunların elinde bilindiği üzere. Cartoon Network Studios, Warner
Bros, 20th Century Fox gibi dev film şirketlerinden bahsediyoruz. Eğer
bilinçaltı mesajları ile kendini aptallaştırmak istiyorsan, hergün bir avuç
çizgi film iyi gelir. Mümkünse Cartoon Network olsun. Aynı zamanda sigara,
alkol ve uyuşturucunun topluma karizmatik şeylermiş gibi lanse edilmeside cabası.
( Araştırmalarıma devam ediyorum. Film şirketlerinin sigara, alkol ve
uyuşutucuyu topluma güzel bir şeymiş gibi lanse etmesi, alkol ve tütün
ürünlerinin CEO ları kimlerdir ? Bu konuyu daha sonra geniş olarak anlatacağım)
Mc Donalds ve
Burger King Yahudi amcalarına film şirketleri gibi bilinçaltı yoluyla hizmet
vermese de amaç aynı. Türk kültürünü
yozlaştımak için ellerinden gelen her şeyi bugüne kadar çok iyi bir şekilde
yaptı bu iki firma. Sizlere çoğu zaman akla gelmeyecek küçük birkaç detaydan
bahsedeyim. Diyelim ki kebapcıya gittiniz ve lokantada karnınızı doyurdunuz,
üstüne garson size güzel birde çay ikram etti ve beş köyün ağası gibi hissettiniz kendinizi.
Size 1 saate yakın hizmet verildi ve kalktıktan sonra hesabı ödeyip çıktınız.
Bunu Burger King de yapamazsınız. Eşek gibi ayakta bekleyeceksiniz, paranızı
önceden ödeyeceksiniz ve halk ekmek kuyruğunda bekler gibi hamburgeri
bekleyeceksiniz. Self Servis ve Burger falan oo egolar tavan tabi tiki oldun
değil mi. Bi bok olamadın ya neyse.Sanırım mesajı aldınız. Kültür dejenerasyonu
diye işte ben buna derim. Yozlaştırılıyoruz, farkında olmadan değişime
uğruyoruz.
Daha çoğu telefonun
ön kamerası yokken, apaçiler şuan ‘’selfie’’ dediğimiz olayı bulmuşlardı. Hemde
yıllar önce buldular bunu. Ama dalga geçtik, kendisini ön kameradan çeken bu
andavallarla dalga geçen, onların tipine gülen bir sürü insan şimdi selife adı
altında bu boku özene bözene yapıyor. Alın size yozlaştırılmış, özenti bir
toplum. Bu akıl tutulmasından acilen kurtulmak lazım fakat ELİMİZDE DEĞİL.
ÇAĞATAY BELLİGÜÇÜK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder